تولید محتوای وبلاگ

زمان شعارها به سر آمده است. از این پس با مخاطبان آگاه‌تری روبه‌رو هستیم که روزانه به طور مرتب با اینترنت در ارتباط هستند و به بمب عظیمی از اطلاعات تبدیل شده‌اند. سخت است در میان این همه سروصدا دیده شدن و خوانده شدن و در نهایت انتخاب شدن. چاره کار در ایجاد ارزش است. ایجاد محتوایی که بتواند مخاطب را وامدار شما کند و با اشتیاق در انتظار نوشته بعدی‌تان باشد. ممکن است چیزی به او بیاموزید. ممکن است بخندانیدش. ممکن است الهام بخشش باشید ولی باور کنید که لازم است تولید محتوا را در وبلاگ سازمانی خود را جدی بگیرید.

همیشه به یاد داشته باشید که فروش بدون اعتماد اتفاق نمیافتد و اعتماد نتیجه ارتباط است. تولید محتوای وبلاگ یک راهکار ایده آل برای ایجاد ارتباطی اولیه است. ارتباطی که زنجیره اعتماد و فروش را آغاز می‌کند.

از استارتاپ‌های کوچک گرفته تا کسب وکارهای بزرگ از وبلاگ‌ها برای ایجاد روابط عمومی قدرتمند با مخاطبانشان استفاده می‌کنند. وبلاگ استارتاپ ایوند یکی از نمونه‌هایی است که مدت‌هاست در کنار ارائه خدمات حرفه‌ای برگزاری رویداد به تولید محتوای مستمر نیز پرداخته است و یا نمونه بین‌المللی و مشهورتر آن شرکت اینتل است که با راه‌اندازی وبلاگ IQ این مسیر را به شکلی حرفه‌ای در پیش گرفته است.

تولید محتوای وبلاگ توسط تیم گراف

تیم گراف برای کسب‌وکار شما یک اتاق فکر تشکیل می‌دهد. از برند شما شناخت صحیحی کسب می‌کند، مخاطبانتان را می‌شناسد، نمونه‌های موفق جهانی را بررسی می‌کند، نگاهی به فعالیت رقبا می‌اندازد و در نهایت یک برنامه اجرایی دقیق را برای وبلاگ شما پیشنهاد می‌دهد.