زمان شعارها به سر آمده است. از این پس با مخاطبان آگاه‌تری روبه‌رو هستیم که روزانه به طور مرتب با اینترنت در ارتباط هستند. اینترنتی که به بمب عظیمی از اطلاعات تبدیل شده‌ است. سخت است در میان این همه سروصدا دیده شدن و خوانده شدن و در نهایت انتخاب شدن. چاره کار در ایجاد ارزش است. ایجاد محتوایی که بتواند مخاطب را وامدار شما کند و با اشتیاق در انتظار نوشته بعدی‌تان باشد. ممکن است چیزی به او بیاموزید. ممکن است بخندانیدش. ممکن است الهام بخشش باشید ولی باور کنید که لازم است تولید محتوا را در وبلاگ سازمانی خود را جدی بگیرید.

آمارها نشان می‌دهند:

  • ۸۹٪ از بازاریابان B2B هم اکنون از بازاریابی محتوای استفاده می‌کنند و حدود ۵۳٪ از ۱۱درصد باقیمانده نیز در حال برنامه‌ریزی برای ورود به این حوزه هستند.
  • ۸۶٪ از بازاریابان B2C هم اکنون از بازاریابی محتوای استفاده می‌کنند و حدود ۵۱٪ از ۱۴درصد باقیمانده نیز در حال برنامه‌ریزی برای ورود به این حوزه هستند.
  • با این حال، تنها ۳۷٪ از این بازاریابان استراتژی‌ بازاریابی محتوایی مکتوب برای خود دارند.
  • ۷۰٪ از مردم علاقه دارند، یک برند را از طریق مقالات و محتواهای باکیفیتش بشناسند، نه روش‌های تبلیغاتی معمول.

چرا به تولید محتوا برای وبلاگ نیاز دارید؟

همیشه به یاد داشته باشید که فروش بدون اعتماد اتفاق نمی‌افتد و اعتماد نتیجه ارتباط است. تولید محتوای وبلاگ یک راهکار ایده آل برای ایجاد ارتباطی اولیه است. ارتباطی که زنجیره اعتماد و فروش را آغاز می‌کند.

اما ارتباط نزدیک با مشتری و مورد علاقه‌ی او بودن تنها کاربرد تولیدمحتوا برای وبلاگ نیست.

تولید محتوا برای وبلاگ

تولید محتوا برای وبلاگ منجر به بهبود سئو و دسترسی به مخاطبان از موتورهای جستجو خواهد شد. محتوای وبلاگ تعاملات شما را افزایش خواهد داد، منجر به افزایش آگاهی از برندتان شده و هویت قدرتمندی از برند شما ایجاد خواهد کرد.

تولید محتوای وبلاگ توسط تیم گراف

تیم گراف برای کسب‌وکار شما یک اتاق فکر تشکیل می‌دهد. از برند شما شناخت صحیحی کسب می‌کند، مخاطبان‌تان را می‌شناسد، نمونه‌های موفق جهانی را بررسی می‌کند، نگاهی به فعالیت رقبا می‌اندازد و در نهایت یک برنامه اجرایی دقیق را برای وبلاگ شما پیشنهاد می‌دهد.

تولید محتوای وبلاگ توسط تیم گراف با رعایت اصول زیر صورت می‌گیرد:

  • تنظیم استراتژی براساس شناخت مخاطب و خواسته‌هایش
  • انتخاب کلمات کلیدی مناسب و تهیه‌ی تقویم محتوایی ماهانه
  • متعهد بودن به تقویم محتوایی و انتشار محتواها در زمانبندی تعیین شده
  • ماهیت روایی و داستان‌سرایی در نوشته‌ها
  • استفاده از متون طولانی ارزشمند و تصاویر باکیفیت
  • رعایت اصول کامل سئو
  • اندازه‌گیری و گزارش میزان موفقیت هر محتوا