۲.۸۰ میلیاردنفر
از مردم جهان در شبکههای اجتماعی عضویت دارند و هر فرد به طور متوسط در ۵ شبکهی اجتماعی مختلف عضویت دارد.
۹۵٪ از افراد ۱۸ تا ۳۴ ساله
در شبکههای اجتماعی عضو هستند و برخلاف تصور، این طیف از افراد به جای سرگرمی اغلب به دنبال برندهای موردعلاقه خود هستند.
۷۱٪ از مصرفکنندگانی که
تجربهی کاربری خوبی با برندها در شبکههای اجتماعی دارند، این برندها را به دیگران نیز معرفی و توصیه میکنند.
چرا به یک استراتژی مناسب برای مدیریت شبکههای اجتماعی خود نیاز دارید؟
توسعه اینترنت منجر به تغییر شکل فعالیت کسب وکارها شده است. شاید تا همین چند سال پیش، شرکتها برای نشان دادن نام تجاری خود از تبلیغات بنری و تلویزیونی استفاده میکردند، اما امروزه راهکارهای جدیدی برای نه تنها تبلیغات بلکه ارتباط مستقیم با مخاطبان شکل گرفته است. طبق تحقیقی که در دانشگاه تگزاس انجام شده است، کاربران به برندهایی که از شبکههای اجتماعی بهره میبرند، اعتماد بیشتری دارند.
مشتریان شما در شبکههای اجتماعی حضور دارند
با صرف نظر از صنعت و حوزهای که در آن فعالیت میکنید، مشتریان شما مرتبا از شبکههای اجتماعی بهره میگیرند. بسیار مهم است که به آنها بپیوندید، آنها را با محتوای خود درگیر کنید و همواره جزو اولین گزینهها در ذهن آنها باشید.
مردم در شبکههای اجتماعی به دنبال شما هستند
ویژگی جستجو به تنهایی توانست بسیاری از سختیهای دنیای واقعی را حذف کند. مردم اغلب قبل از هر کاری برای مشکلات خود به دنبال جستجو و پیدا کردن راهکارهای مناسب میگردند.
ارتباط نزدیک با مشتریان تنها راه رشد کسب وکارهاست
مشتریان بزرگترین دارایی کسب وکارها هستند، بنابراین کسب وکارهای هوشمند به دنبال کشف خواستههای مشتریانشان هستند. شبکههای اجتماعی بهترین راه برای دریافت بازخورد و ارتباط صمیمانه با مشتریان است.
مردم به برندهایی که در شبکههای اجتماعی هستند، بیشتر اعتماد دارند
تحقیقات ثابت کردهاند که مردم به برندهایی که در شبکههای اجتماعی فعالیت میکنند و در دسترس هستند، بیشتر اعتماد دارند و اعتماد بزرگترین سرمایهای است که یک برند میتواند در طی فعالیتهایش به آن دست یابد.
مدیریت اصولی شبکههای اجتماعی
بسیاری از افراد فعالیت در شبکههای اجتماعی را فعالیتی ساده میپندارند. در حالی که اگر شما به دنبال نتایج واقعا اثربخش باشید، میبایست این کار را با اصول صحیح آن انجام دهید.
تیم گراف به شما کمک خواهد کرد تا کانالهای مناسب برای فعالیت در شبکههای اجتماعی را بیابید، مخاطبانتان را به خوبی بشناسید، محتوای مناسب و خلاقانه ارائه دهید، کمپینهای جریانساز به پا کنید و همواره به دنبال بهبود نتایج و رشد باشید.
خدمات مدیریت شبکههای اجتماعی تیم گراف
شناسایی مخاطب و تنظیم استراتژی
کسب وکارهای هوشمند، مخاطب خود را به درستی شناسایی کرده و براساس خواستههای آنها به تولید محتوا در شبکههای اجتماعی خود میپردازند.
تولیدمحتوای خلاقانه
در میان سیل عظیم محتواهایی که در شبکههای اجتماعی منتشر میشوند، تنها محتواهایی دیده میشوند که خلاقیت را چاشنی کار خود کنند.
آگاهی و افزایش تعداد کاربران
راهکارهای بسیاری برای افزایش تعداد کاربران وجود دارد. کسبوکارهای هوشمند به دنبال راهکارهایی برای جذب مخاطبان هدف خود هستند.
بهبود نرخ تعاملات
تعداد بازدیدها و دنبالکنندگان معیارهای مناسبی برای سنجش محتوا نیستند. کسبوکارهای موفق روی افزایش تعاملات سرمایهگذاری میکنند.
راهاندازی و اجرای کمپینها
راهاندازی کمپینهای خلاقانه در شبکههای اجتماعی نتایج سریعی به ارمغان میآورند. اما برای راهاندازی و اجرای آن به زمان و انرژی بسیاری نیاز دارید.
آنالیز محتوا و تهیه گزارش
میزان موفقیت هر استراتژی باید سنجیده شود تا فعالیتهای بیتاثیر در موفقیت کنار گذاشته شده و روی موارد تاثیرگذارتر بیشتر سرمایهگذاری کرد.
یافتن راه صحیح ارتباط با مشتریان کلید موفقیت کسب وکارهاست. بر کسی پوشیده نیست که امروزه، شبکههای اجتماعی این نقش را به عهده دارند.
فعالیتهای شما در شبکههای اجتماعیتان باید هویت برندتان را به خوبی نمایان سازد. برای این منظور طراحی استراتژی منحصربهفرد لازم و ضروری است.
تیم گراف مدیریت شبکههای اجتماعی شما را براساس چالشها و اهداف کسب وکارتان به صورت منحصر به فرد ایجاد خواهد کرد. برای اینکار از شبکهای از افراد با مهارتهای تولیدمحتوا و گرافیک بهره میگیرد.
برای مشاوره رایگان تماس بگیرید : ۰۴۱۳۶۳۸۹۱۰۴