۱) سال ۲۰۱۵ سالی است که محتوا در مورد نتیجه بازاریابی تصمیم خواهد گرفت و برندها خواهند فهمید که محتوا ذره بنیادی همه جوانب بازاریابی را تشکیل می‌دهد و شرکت‌ها بر همین اساس اقدام به بودجه‌بندی و استخدام نیرو های جدید خواهند‌ کرد.
شین اسنو – مدیر واحد خلاقیت

۲) اندکی بعد شدت پس‌زده‌شدن تبلیغات مرسوم از طرف برند‌ها بیشتر خواهد‌شد و برندها کم‌کم به این مسئله فکر خواهندکرد که چرا به جای اینکه صدها هزاردلار برای اجاره یک مخاطب خرج کنند، مخاطب خود را نساخته‌اند؟
متئو روزنبرگ – استراتژیست محتوا

۳) برندها در نهایت خواهند فهمید که آنها فقط با رقبایشان برای جلب توجه مخاطبان رقابت نمی‌‌کنند، آنها در رقابت با کل دنیای جذاب تولیدکنندگان محتوا در رقابت هستند. از نیویورک تایمز تا یوتیوب و هر آنچه که در اینترنت می توان پیداکرد، اگر نتوانید محتوای خارق العاده و جذاب و اصیل و با کیفیت تولید کنید، هیچ شانسی در میدان رقابت نخواهید داشت.
پائول فردریچ – معاون بخش محصول

۴) رسانه ها شروع به فروش تبلیغات بر اساس میزان زمان درگیری مخاطب با محتوا خواهند کرد، همانطور که مجله فایننشال تایمز و اکونومیست شروع به انجام آن کرده‌اند.
آماندا والگرو – دبیر شبکه های اجتماعی

۵) در سال ۲۰۱۵ بیشترین درخواست ها از طرف کسب وکارها مربوط به نصب سیستم های زیرساخت جریان محتوا مانند (Kapost, NewsCred, Skyword ) بر روی سیستم های اتوماسیون بازاریابی، مدیریت محتوا و سرویس های ایمیل خواهد بود.
ری چنگ – معاون بازاریابی

۶) در سال ۲۰۱۵ حداقل ۱۰ شرکت بازاریابی محتوایی نمونه‌ های واقعی و قابل سنجشی از تاثیر تولید محتوای ارزشمند ارائه خواهند کرد.
نیل چیس – استراتژیست محتوا

۷) خوشبختانه در آینده بسیار نزدیک اصصلاح ” محتوای اسنیکی” جایگاه خود را پیدا خواهد کرد. محتوای اسنیکی محتوایی است که به شدت جذاب است و در همان ابتدا مخاطب را ترغیب به پیگیری موضوع می‌کند.
سم اسلایتر – معاون بخش محتوا

۸) تمرکز بر بازاریابی محتوایی بر روی گوشی های همراه برندگان را از بازندگان جدا خواهد کرد.
جیسون دمییر

۹) “توزیع محتوا” و “رشد مخاطب” در سال های آینده کلمات کلیدی در بازاریابی محتوایی خواهند بود، اکنون که برندها در حال تولید محتوا هستند بهتر است به فکر ایجاد ارتباطات بلند مدت با مخاطبان باشند.
جوئی لازا اوسکا – سردبیر

۱۰) بازاریابان محتوایی در آینده ای نزدیک در مورد جذب مخاطبان فعال و با ارزش بالا و ایجاد نتایج قابل اندازه‌گیری مسئول خواهند بود. فقط تولید محتوا به تنهایی کافی نخواهد بود.
جوئی لوپاردو – معاون اجرایی فروش

۱۱) در سال های آینده رسانه هایی بسیار زیادی تحت مالکیت برندها شکل خواهند گرفت که از طریق همان بودجه ای که قبلا برای حمایت از محتوای خارجی صرف می‌شد، اداره خواهند شد.
شین اسنو – مدیر واحد خلاقیت

۱۲) یک شرکت بزرگ، زیرساختی برای بازاریابی محتوا در آینده نزدیک خواهد ساخت و بسیاری از شرکت‌هایی که فناوری و استعداد بازاریابی محتوایی را نداشته باشند، به کلی نابود خواهند شد.
جوئی لازا اوسکا

۱۳) بازاریابان محتوا در کسب وکارهای B2C از تاکتیک های سنتی استفاده خواهند کرد که در کسب‌وکارهای B2B برای هدف‌گیری، رصد و سنجش میزان بازگشت سرمایه‌گذاری روی محتوا استفاده می‌شود.
الیسا کول – معاون فروش

۱۴) روزنامه نگاران و ژورنالیست ها بعد از دهه‌ها نگرانی از اینکه شغل مناسبی ندارند، جایگاه خود را خواهند‌ یافت و در شبکه‌های اجتماعی تخصصی مانند لینکداین به دنبال مشاغلی مانند مدیریت بخش بازاریابی محتوا خواهند گشت.
نیل چیس – استراتژیست محتوا

۱۵) در آینده ای نزدیک، تزریق خبر و خبرسازی یکی از دغدغه های اصلی برندهای بزرگ خواهد بود.
ری چنگ – معاون بازاریابی

۱۶) برندها به زودی به قدرت یوتیوب به عنوان یک شبکه رسانه ای اصلی پی خواهند برد. اگر می خواهید هزارسالگی برند خود را جشن بگیرید یک محتوای مناسب و تاثیرگذار برای یوتیوب بسازید. این بزرگترین و آشکارترین شانسی است که برندها می توانند از مزیت آن استفاده کنند.
جوئی لازا اوسکا – سردبیر

۱۷) بهترین و پرطرفدارترین عنوان شغلی آینده در حوزه بازاریابی، سردبیر بازاریابی محتوا خواهد بود.
جیسون دمییر

محمد خاهانی

کارشناس ارشد مدیریت کسب‌وکار، مولف، ایده‌پرداز و مدیر روابط عمومی

4 دیدگاه برای “۱۷ حقیقت درباره‌ی آینده تولید محتوا

دیدگاه شما راجع به این مطلب چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *