پیشنهاد می‌کنیم بعد از تماشای مستند داستان محتوا: ظهور بازاریابی نوین جلسه‌ای مشترک را با تیم بازاریابی خود تشکیل دهید و تلاش کنید پاسخ‌های مناسب به سوالات زیر را به اتفاق هم بیابید.

۱. مجموعه فروشگاه‌های آبمیوه فروشی Roxberry بعد از تماشای ویدیوهای “Will It Blend” از شرکت بلندتک به قدری تحت تاثیر قرار گرفتند که تمامی فروشگاه‌های خود را به این مخلوط‌کن مجهز کردند. چگونه از چنین کاری برای پروموت کردن محصولات شرکت شما می‌توان بهره برد؟

۲. به نظر شما چه چیزی بیشتر از هر چیز بر روی تصمیم مشتری شما تاثیر می‌گذارد تا محصولی را از شرکت شما خریداری کند؟ تبلیغات تلویزیونی و اینترنتی؟ محتوای آموزشی؟ اشتراک محتوا در شبکه های اجتماعی؟ چه شاهدی دارید که ایده‌تان صحیح است؟

۳. همه ما شاهد تاثیر فوق‌العاده بازاریابی محتوایی بر روی استراتژی بازاریابی شرکت‌های همچون Red Bull هستیم. این شرکت‌ها از چه تکنیک‌هایی استفاده می‌کنند که می‌تواند به توسعه بازاریابی محتوایی شرکت شما نیز کمک کند؟

۴. در این مستند بارها به این موضوع اشاره شده است که بازاریابی سنتی در پی رشد ارزش برند است در حالیکه بازاریابی محتوایی ارزش را به زندگی مخاطبان اضافه می‌کند. برای مثال مجله فورو را می‌بینیم که توسط کمپانی John Deere طراحی شده است و اطلاعات ارزشمند راجع به کشاورزی را ارائه می‌دهد. آیا شما با چنین استراتژی برای کسب‌وکار خود موافق هستید؟ به نظر شما استفاده از محتوا برای ایجاد ارزش بیشتر برای کاربران به جای افزایش ارزش برند استراتژی موفقی است؟

۵. چه چیزی است که باعث می‌شود محتوای تولید شده توسط یک برند را مطالعه کنید و به این فکر بیافتید که می‌خواهید درباره آن شرکت بیشتر بدانید و یا درباره آن در شبکه‌های اجتماعی بیشتر صحبت کنید.

۶. چگونه یک داستان خوب را از داستان بد تشخیص می‌دهید؟ شخصیت‌های داستان چگونه باید باشند؟ آیا این قوانین زمانی که محتوا از سمت یک شرکت ارائه می‌شود فرقی می‌کند؟

۷. به نظر شما امروزه محتوای بیش از اندازه توسط بازاریاب‌ها تولید می‌شود؟ به نظر شما بازاریاب‌ها چگونه باید محتوای خود را با استراتژی بهتر و موثرتر توزیع کنند تا شبیه نویز (سروصدای اضافی) نشود؟

۸. این مستند بارها نشان می‌دهد که یک نفر همواره باید مسئولیت بازاریابی محتوایی را بعنوان مدیر محتوا در شرکت شما بر عهده بگیرد. به نظر شما این فرد باید چه توانایی‌هایی داشته باشد و چه آموزش‌هایی را فرابگیرد؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *