اینفوگرافی: راهنمای رفع شکاف‌ها و چالش‌ های بازاریابی محتوایی

بازاریابی محتوایی مسابقه‌ای بین برندهاست، مسابقه‌ای که در آن هر کسی بتواند ترافیک بیشتر، مخاطبان بیشتر و در نهایت سرنخ‌های بازاریابی با کیفیت‌تری جذب کند برنده است.

بازاریابان امروزی باید برای جلب توجه مخاطبان خود که دامنه‌ی توجه آن‌ها حدود چند ثانیه است، تلاش کنند. ما امروزه در نقطه‌ای قرار گرفته‌ایم که با محتوای بیش از حد مواجه هستیم. مردم از طریق وب‌سایت‌ها و تمامی برنامه‌های تلفن‌همراه در حال مصرف محتوا هستند؛ بنابراین جای تعجب نیست که برای جلب توجه آن‌ها تلاش بسیاری نیاز باشد.  این یکی از بزرگ‌ترین شکاف‌ها و چالش‌ های بازاریابی محتوایی است و به نظر می‌رسد با گذشت زمان نه تنها اوضاع بهتر نخواهد شد، بلکه سخت‌تر هم خواهد بود. و تنها راهی که پیش روی ما وجود دارد این است که مقالات بهتر و بیشتر، برنامه‌های کاربردی جذاب‌تر، ویدیوهای بیشتر و سئوی بهتری داشته باشیم.

یک شرکت چگونه می‌تواند با چالش‌ های بازاریابی محتوایی خود مقابله کند؟

شرکت‌هایی که بتوانند دو ویژگی شخصی‌سازی و اکتشاف را به محتوای خود اضافه کنند موفق خواهند بود، چون مردم محتوایی را می‌خوانند که مختص آن‌هاست و به آن‌ها کمک می‌کند تا موضوعات جدیدتری را کشف کنند. اما موضوعی که اشاره کردیم، تنها یکی از چالش‌ های بازاریابی محتوایی و راهکار آن بود؛ نبود استراتژی، کمبود منایع، روند توزیع محتوا و بسیاری از شکاف‌های دیگر نیز وجودد دارد. اینفوگرافی زیر برخی آمار دقیق و راهنمایی‌هایی را در این زمینه ارائه می‌کند.

اینفوگرافی شکاف ها و چالش‌ های بازاریابی محتوایی
اینفوگرافی شکاف ها و چالش‌ های بازاریابی محتوایی

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *