مستند داستان محتوا : ظهور بازاریابی نوین

مدت‌ها بود به دنبال محتوای ویدیویی خوبی بودیم که بتواند بازاریابی محتوایی را کامل و دقیق توضیح بدهد تا اینکه موسسه بازاریابی محتوایی مستند جذابی را با عنوان داستان محتوا: ظهور بازاریابی نوین منتشر کرد. این مستند ۴۵ دقیقه‌ای به قدری جذاب بود که تصمیم گرفتیم هرطور شده زیرنویس آن را به فارسی تهیه کنیم تا تماشای آن راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر باشد. امیدوارم با تماشای این مستند دید بهتری از بازاریابی محتوایی و هدفی که دنبال می‌کند به دست بیاورید.

دانلود مستند داستان محتوا: ظهور بازاریابی نوین با کیفیت متوسط

از قرن‌ها پیش زمانی که غارنشین‌ها در حال نوشتن روی دیواره‌های غارها بودند، بازاریابی محتوایی در حال تغییر و تحول کسب‌وکار بود. اما امروز بیش از هر زمان دیگری محتوا در حال از بین بردن بازاریابی سنتی است. چرا؟ زیرا مشتریان کنترل کامل محتوایی که با آن تعامل دارند را در اختیار گرفته‌اند. ۳۰ سال قبل، برندها از طریق تبلیغات و شرکت‌های رسانه‌ای که انحصار کانال‌ها را در اختیار داشتند، محتوایی که باید به گوش مخاطب می‌رسید را کنترل می‌کردند.

ولی تکنولوژی بازی را تغییر داده است.

مخاطبان می‌توانند به راحتی تبلیغاتی که آزارشان می‌دهد را پس بزنند… پس برندها مجبورند داستان‌های ارزشمندی روایت کنند که به شنیدنشان می‌ارزد.

مستند داستان محتوا، اولین فیلم مستندی است که برای صنعت بازاریابی محتوایی تهیه شده است. این مستند تغییرات بازاریابی محتوایی را از منظر برندهای بزرگی همچون Red Bull و Kraft and Marriott و متخصصین بازاریابی محتوایی از جمله Joe Pulizzi، Ann Handley، Scott Stratten، Jay Baer و بسیاری دیگر بررسی می‌کند.

بعد از اینکه مستند را تماشا کردید می‌توانید این سوالات را در تیم بازاریابی شرکت خود بررسی کنید.

سعید چوبانی

مدیرمحتوا، وبلاگ‌نویس و ایده‌پرداز در تیم گراف

11 دیدگاه برای “مستند داستان محتوا : ظهور بازاریابی نوین

  1. ممنون از تیم گراف بابت این مستند جذاب و جدید.
    همونطوری که تو مستند هم گفته شده بین این همه سروصدای تبلیغاتی، بازاریابی محتوایی بهترین و تنها روش جذاب هست که باقی مونده.
    ممنون از وبلاگ عالیتون!
    پاینده باشید و موفق مثل الان.

دیدگاه شما راجع به این مطلب چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *